Ammunta

Ammunta on yhdistyksemme keskeinen toimintamuoto. Jäsenten ampumataidon ylläpitämiseksi ja kehittämiseksi järjestämme ammuntoja reserviläis- ja perinneaseilla sekä lyhyillä käsiaseilla (pistooli, pienoispistooli). Yhdistys järjestää aseet ja a-tarvikkeet paikan päälle, eikä osallistuja tarvitse ampuma-aselupaa.

RK-ammunnat

RK-ammuntoja reserviläiskivääreillä järjestämme muutaman kerran kesässä Konneveden jouhtisvuoden ampumaradalla yhteistyössä Konneveden Reserviläisten kanssa. Käytettävä kalusto on Arsenal SAR-M1 7.62×39 -mallia.

RK-ammunta

Perinneaseammunnat

Perinneasemmunnat järjestämme keväisin Valkolan ampumaradalla. Ammunnoissa käytetään yhdistyksen paikan päälle järjestämää perinnekiväärikalustoa (M/27 Pystykorva tai M/39 Ukko-Pekka 7.62x53R vast.).

Pistooliammunnat

Pistoolilla olemme käyneet ampumassa Kanavuoressa ATC Armorian radalla. Kalustona yleensä Canik TP9 (9 mm).

Pistooliammunta

Pienoispistooliammunnat

Pienoispistooliammuntaa järjestämme kerran kuukaudessa. Talvikaudella käymme harjoittelemassa Kuokkalan Graniitin ruutiaseradalla. Kesäkaudella käymme KSA:n rajamäen ulkoradalla maanantaivuorolla.